تمرین عصرگاهی در جزیره کیش

بنام خداوند 

امروز عصر حدود ساعت چهار و ربع از درب منزل سوار شدم  ۹۲ دقیقه روی چرخ بودم  و ۳۳ کیلومتر را طی کردم. 

ضربان بیشتر بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ بود و هوا بسیار لطیف  هر چند تنها بودم ولی الحمدلله رب العالمین خوب بود و ۸۳۴ کالری هم مصرف شد. 


دوچرخه سواری در هوائی خوب و با دوستان خوب

بنام خداوند 

امروز هم ساعت حدود نه و نیم از محل استادیوم آزادی سوار شدیم دوستان هم بودند که البته برخی سوار نشدند ولی به هر حال دیدار تازه شد . دوستانی که بودند : علی کریمی .مسعود نعمتی .مصطفی کلانتری. داوود خوشرو.علیرضا خوشپور. حسن فرد . صمد خسرو آبادی. علی علیخانی .حسن آقا غفار.عطا هاشمی. جلیل  افتخاری .و جمعی دیگر 

به هر حال ۶ دور زدیم که یعنی ۴۸ کیلومتر و دو ساعت روی چرخ بودیم. و ۱۱۲۸ کالری هم مصرف شد. 

هوا هم خوب بود. و ضربان من از ۱۶۰ بالا تر نرفت 

الحمدالله رب العالمین  

تمرین جمعه در تهران

بنام خداوند 

امروز ساعت حدود ۹ صبح به سمت استادیوم آزادی حرکت کردم و ۹.۲۵ آنجا بودم ، ساعت نزدیک ۱۰ بود که همراه: علی کریمی.  علی خوشپور. حسین ندافیان. مسعود نعمتی .مصطفی کلانتری سوار شدیم 

حدود ۴۰ کیلومتر را در ۱۱۰ دقیقه طی کردیم  و هوا هم خوب بود ۸+ البته برخی دیگر از دوستان را هم دیدیم از جمله صمد خسرو آبادی. حسین نصیریان .مصطفی حیدری نسب . روح الله احمدی و داوود خوشرو 

جای خیلی ها هم خالی بود از جمله  : حسن فرد . اسماعیل زینلی. علی پورمهر و ....

۹۵۰ کالری هم مصرف شد و ضربان من از ۱۴۰ بالا تر نرفت .

الحمدلله رب العالمین 

باز هم تمرین در جزیره کیش

بنام خداوند 

امروز هم ساعت حدود هفت و نیم از درب منزل سوار شدم حدود یک ساعت و نیم دوچرخه سواری در هوائی بسیار عالی و حدود ۳۰  کیلومتر تمرین کردم و ضربان من از ۱۳۵بالا تر نرفت 

الحمدلله رب العالمین 

تمرین در جزیره کیش

بنام خداوند 

امروز هم ساعت حدود هفت و نیم از محل شهر آفتاب سوار شدم 

هر چند تنها بودم ولی تمرین خوبی بود 

بیش از ۳۰ کیلومتر را در حدود یک ساعت و نیم رفتیم و ضربان من از ۱۳۱ بالا تر نرفت و متوسط سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت بود و حدود ۸۰۰ کالری مصرف شد .

صبحانه را را در خدمت مادر و ناهید و خواهرم آذر خانم و پسر هایم احمد رضا و حمید رضا خوردم و ساعت حدود ۱۰ هم صرافی زیتون بودم

الحمدلله رب العالمین