احتمالا آخرین تمرین سال 95

بنام خدا

دیروز صبح حدود ساعت 8.30 بود که راهی استادیوم آزادی شدم - و قدری از 9 گذشته بود که همراه برخی از دوستان سوار شدیم از جمله اسماعیل زینلی - حیدری نسب و کلانتری - بعد تر - مرتضی مهاجری - مسعود مبارکی - علی کریمی و ... را هم دیدم -

به هر حال 6 دور زدم - که یعنی 48 کیلومتر که دو ساعت طول کشید و خیلی خوب بود - هر چند هوا هنوز قدری سرد است - با این که کت گرمکن پوشیده بودم -

تا رسیدم منزل - ظهر بود - دوش و نماز و نهار - حمیدرضا و محمد رضا هم بودند - محمودرضا هم با حسنین آمدند - و حالم خوشتر شد -

عصر هم همراه ناهید و مادرم به مراسم بعله بران برای صدرا (پسر حاج حمید اخوی) رفتیم - مجلس خوبی بود - انشاالله خوشبخت شوند - خیلی از فامیل را دیدیم . و خوش گذشت .

الحمدلله رب العالمین .

تمرینی بعد از یکماه

بنام خدا

روز جمعه ساعت حدود 9 بود که راهی استادیوم آزادی شدم - جمعی کثیر از دوچرخه سواران قدیم و جدید بودند - من هم پنج دور زدم - یعنی حدود 40 کیلومتر که 92 دقیقه شد و 436 کالری هم مصرف شد - بعد از تمرین در جلسه پیشکسوتان شرکت کردم - باقر داوودی پور و بیژن امیر آخوری صحبت کردند - با چای و شیرینی پذیرائی شدیم - و خیلی از دوستان را هم دیدم از جمله : حسن فرد - منوچهر روشن پور - اسماعیل زینلی - افتخاری - حسن آقا غفار - حیدری نسب - کلانتری - خسرو آبادی - کوروش - مسعود مبارکی -و ....

عصر هم در مراسم ختم برادر جناب مهاجری شرکت کردیم - خدا رحمت کند خسرو حق گشا - اصغر درودی - تقی خان خداوند - علی سیفی کار - و بقیه درگذشتگان از اهل دوچرخه را .

الحمدلله رب العالمین