دوچرخه سواری را انتخاب کردم

بنام خداوند 

امروز قدری خاص بود ، چون از طرفی طبق معمول هر هفته می خواستم به دوچرخه سواری بروم و از طرفی هم از طرف کانون صرافان هم برای شرکت در یک همایش دعوت شده بودم قدر مردد بودم که کدام را انتخاب کنم چون جلسه کانون از ساعت هشت و نیم تا یک بعد از ظهر اعلام شده بود و خوب دوچرخه سواری ما هم که معمولا تا ظهر طول می‌کشد 

بالاخره بعد از قدری سبک و سنگین کردن ؛ دوچرخه را انتخاب کردم. 

حدود۴۸ کیلومتر را دردو ساعت طی کردیم و ضربان من از ۱۳۷بالا تر نرفت و متوسط سرعت ۲۴کیلومتر در ساعت بود 

دوستان که امروز خدمتشان بودم: علی کریمی . مسعود نعمتی . زینلی .مصطفی کلانتری .حیدری نسب. و ....

هوا بسیار عالی و لذت بخش بود 

الحمدلله رب العالمین 

تمرین صبح جمعه تهران

بنام خداوند 

امروز صبح ساعت ۹ نشده بود که همراه حسن فرد و علی کریمی و صمد خسرو آبادی و جمعی از دوستان از محل استادیوم آزادی سوار شدیم 

مسعود نعمتی و مصطفی کلانتری هم بودند

بالاخره ۶ دور زدیم که یعنی ۴۸ کیلومتر بیش از دو ساعت روی چرخ بودیم 

ضربان گاهی تا ۱۴۹ هم رسید که فکر می کنم برای من زیاد است .

تا رسیدم منزل دوش گرفتم و آب میوه ای که عیال تعارف کرد و بعد هم نماز ظهر و عصر. 

خوب بود . الحمدالله رب العالمین 

صبح جمعه و تشییع پیکر خسرو گلچین

بنام خداوند 

امروز ساعت حدود ۹از منزل به طرف استادیوم آزادی حرکت کردم و در راه جناب محمود دلشاد را هم در راه سوار ‌ کردم

در محل استادیوم  عده ای از دوستان برای  تشییع پیکر خسرو گلچین عزیز جمع شده بودند از جمله: محمد علی محمدی .اسماعیل زینلی . مصطفی کلانتری و حیدری نسب .مسعود نعمتی. حسن آقا غفار .و میشاعلیان. ...

به هر حال ساعت حدود ساعت  ده ، همراه جناب نعمتی و کلانتری سوار شدیم البته بعد حیدری نسب و روح الله احمدی و ندافیان و جمعی دیگر را هم دیدیم  .

۶ دور زدیم که یعنی ۴۸ کیلومتر و دو ساعت روی چرخ بودیم و ضربان من از ۱۵۲ بالا تر نرفت. 

الحمدلله رب العالمین 

تمرین در روز تعطیل در جزیره کیش

بنام خداوند 

امروز هم ساعت حدود هفت و نیم از محل شهر آفتاب سوار شدم و حدود ۳۳ کیلومتر را در ۹۹ دقیقه طی کردم 

موقع رفتن باد شدید بود و البته برگشتن باد پشت  ضربان در نیم ساعت اول بین ۱۱۰ و ۱۲۰ در بقیه اوقات بین ۱۱۵ تا ۱۲۵ 

هر چند تنها بودم  ولی تمرین خوبی شد 

الحمدالله رب العالمین