هر که بینی به جسم و جان زندست - من به امید وصل جانانم

تمرین روز جمعه هفدهم مهر

بنام خدا

ساعت حدود 9 سوار شدم قبلش لاستیک جلو را که پنچر بود عوض کردم - یعنی مصطفی حیدری نسب و یک دوچرخه سوار جوان برایم عوض کردند - بعد 5 دور زدم که یعنی 40 کیلومتر ضربانم هم به 140 نرسید - حسن فرد - مسعود نعمتی - مصطفی کلانتری - زینلی - پورمهر - خوشپور - و جمعی دیگر هم بودند .

عصر به بیمارستان رفتم به دیدار پدرم - که در بخش مراقبت ویژه بستری است - برایش دعا کردم و سلامتش را آرزو نمودم .

بعد هم جلسه ای با خواهر ها و برادر ها در خدمت مادرم داشتیم - از قارئین محترم برای شفای پدرم و جمیع بیماران از اهل اسلام تقاضای حمد شفا دارم .v

تمرین در مسیری جدید

بنام خدا

قبل از هر چیز عید فرخنده غدیر را خدمت همه دوستان امیرالمومنین تبریک می گویم .

دیروز به علت مراسم تشییع پیکر یک فوتبالیست عضو تیم پرسپولیس جاده دور استادیوم بسیار شلوغ بود - بنابر این قرار گذاشتیم با حسن فرد و به چیتگر رفتیم - آنجا غیر از ما دو نفر - اسمائیل زینلی - مصطفی کلانتری - حیدری نسب - و حسین نصیریان هم بودند و حدود 50 کیلومتر تمرین کردیم که تقریبا دوساعت و نیم طول کشید - ضربانم هم از 143 بالاتر نرفت - 1152 کالری هم سوخت - تمرین خوب و لذت بخشی بود - الحمدلله رب العالمین -

عصر هم به زیارت پدر و مادرم رفتم - که جمعی از خانواده هم به عید دیدنی آمده بودند .

اولین تمرین پائیزه

بنام خدا

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون ». 

قبل از هر موضوعی با کمال تاسف مطلع شدم جناب آقای دکتر محمد عسگری عزیز
که از دوستان بسیار خوب و خوش اخلاق من بود از دنیا رفته
از خداوند بزرگ برای او مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر می طلبم.خدایش با خوبان همنشین فرماید .

دیروز هم ساعت حدود 8 بود که به آزادی رسیدم - مصطفی کلانتری آنجا بود که با هم سوار شدیم و در جاده هم حسن فرد - صمد خسرو آبادی - ابراهیم میشاعلیان - کوروش کریمانی پور - علی خوشپور و جمعی دیگر از دوچرخه سواران را هم دیدیم . در مجموع 6 دور زدیم - که یعنی 48 کیلومتر - به جز لحظاتی اندک که ضربانم تا 154 رسید - در بیشتر زمانها حدود 140 با 2 یا 3 تا بالا و پائین بود - زمان هم حدود 110 دقیقه -

زیارت پدر

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست

به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

جمال صورت و معنی ز امن صحت توست

که ظاهرت دژم و باطنت نژند مباد

در این چمن چو درآید خزان به یغمایی

رهش به سرو سهی قامت بلند مباد

در آن بساط که حسن تو جلوه آغازد

مجال طعنه بدبین و بدپسند مباد

هر آن که روی چو ماهت به چشم بد بیند

بر آتش تو بجز جان او سپند مباد

شفا ز گفته شکرفشان حافظ جوی

که حاجتت به علاج گلاب و قند مباد

رعصر هم به دیدار پدرم به بیمارستان رفتم - هر چند که از نظر پزشکی حالشان چندان مساعد نیست ولی الحمدلله روحیه خوبی دارد - و می گوید تسلیم امر خدا هست و راضی به رضای او -

از قارئین عزیز تمنای دعای خیر برای سلامت ایشان و بیماران دیگر را دارم .

مصاحبه با افکار نیوز

بنام خدا

افکار نیوز مصاحبه ای را از حقیر درج کرده که برای دوستانی که ندیده اند این جا نقل می کنم :

http://www.afkarnews.ir/vdciz3a5yt1a5q2.cbct.htm              

روه اقتصادی،اصغر سمیعی در گفت‌وگو با «افکارخبر» درباره نوسانات نرخ ارز در بازار اظهار داشت: «نوساناتی که در بازار ارز مشاهده می‌شود، تا اندازه‌ای مربوط به نوع توزیع ارز است.»

وی افزود: «بهتر است سبک توزیع ارز به دوران پیش از تحریم، یعنی پیش از مهرماه سال ۸۹ برگردد و از طریق بانک‌ها توزیع ارز عملیاتی شود؛ نه از طریق صرافی بانک‌ها.»

رییس اسبق کانون صرافان عنوان کرد: «بخشی از نوسان هم طبعا از طریق فعالان بازار ارز حادث می‌شود که اگر ارز کافی در اختیار بانک‌ها باشد، دامنه این نوع نوسانات به‌شدت کاهش می‌یابد.»

سمیعی تصریح کرد: «راجع به پیش‌بینی نرخ ارز باید بگویم که بستگی به نرخ تورم و نرخ بهره‌هایی دارد که بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌دهند و البته عوامل دیگری مثل نرخ بیکاری و رونق کسب‌وکار و تولید ناخالص و غیره دارد. اگرچه یک عامل بسیار مهم هم تصمیم دولت و البته توانایی دولت است.»

وی متذکر شد: «با توجه به جمیع جهات به نظر می‌رسد نرخ ارز تا پایان دولت یازدهم یعنی دو سال آینده رشدی کمتر از نرخ تورم داشته باشد.»

رییس اسبق کانون صرافان درباره تک‌نرخی شدن ارز اظهار داشت: این موضوع برمی‌گردد به تصمیم و توانایی دولت و البته در این‌که انجام این کار امری مبارک و صحیح و شایسته و مطابق با استاندارد‌های تجارت آزاد است، شکی نیست، ولی آیا اراده و توانایی انجام آن در دولت هست یا خیر که من نمی‌دانم.

سمیعی خاطرنشان کرد: راجع به نرخ ۳۱۰۰ تومان دلار در بودجه فکر می‌کنم نشان از عزم دولت برای کم کردن فشار بر صنعتگران و تولیدکنندگان و صادرکنندگان در عرصه رقابت در بازار‌های جهانی دارد.
ر

l