هوا خوب بود

بنام خداوند 

امروز هم ساعت حدود شش و نیم از درب منزل سوار شدم و حدود ۳۳ کیلومتر را در مدت یکساعت و ۴۳ دقیقه طی کردم ، اندکی باد بود، ولی هوا لطیف و بهاری بود، حدود ۳۰۰ کالری هم مصرف شد. 

دیشب هم با برخی از دوستان در کافه برج صدف شام خوردیم و بعد هم چای که تا بعد از نیمه شب  طول کشید. 

صبحانه امروز هم با احمد رضا خوردیم. 

الحمدلله رب العالمین 

دور جزیره

بنام خداوند 

امروز هم ساعت نزدیک هفت بود که از درب منزل سوار شدم و چون جمعه است محدودیت زمان ندارم بنابر این دور جزیره را زدم،  هر چند تنها بود    ودوچرخه سواری تنهایی قدریخسته کننده است . 

به هر حال حدود ۴۱ کیلومتر را در مدت دو ساعت و ده دقیقه رفتم و بیش از ۳۰۰ کالری هم مصرف شد. 

وقتی برگشتم و  دوش گرفتم،  احمد رضا صبحانه را آماده کرده بود .

الحمدلله رب العالمین. 

تک و تنها

بنام خداوند 

سه شنبه شب وارد جزیره کیش شدم ، تا رسیدم منزل ساعت حدود هشت و نیم بود ،

صبح چهارشنبه همراه احمد رضا و حمید رضا به دریا رفتیم، بچه ها شنا کردند و من هم آب تنی،  آقای جواهریان هم بود .

بعد هم رفتیم کافه محمد رضا و صبحانه خوردیم. 

امروز صبح ولی به دوچرخه سواری  رفتم ، و البته تک تنها ، تا شاندیز رفتم و برگشتم،  حدود ۳۳  کیلومتر را در مدت   ۱۰۱  دقیقه رفتم و برگشتم. 

حدود ۳۰۰ کالری هم مصرف شد .

بعد که برگشتم خونه دوش گرفتم و صبحانه را هم با احمد رضا خوردیم، که نان تازه هم خریده بود ، و جای دوستان خالی بود. 

تمرین در اواخر مهر با هوائی آفتابی

بنام خداوند 

امروز هم نزدیک ساعت ۹ صبح از محل استادیوم آزادی سوار شدیم،  دو ساعت روی چرخ بودم  و ۶ دور زدم که یعنی ۴۸ کیلومتر ، جمعی از دوستان را دیدم از جمله: علی علیخانی که مقادیری سیب از باغ خودش برایم آورده بود و می گفت که خودش چیده ، مصطفی حیدری نسب هم بود ، همچنین  محمود دلشاد، مسعود نعمتی و حسین ندافیان  بعد حسن فرد ، اسماعیل زینلی،  مجید ناظری،  روح الله احمدی،  علی رضا خوشپور،  و جمعی دیگر هم بودند. 

جای مصطفی کلانتری و علی پورمهر و خیلی های دیگر خالی بود .

۳۵۰ کالری هم مصرف شد و ضربان تا ۱۴۹ رسید. 

تمرین بعد از سه هفته استراحت

بنام خداوند 

روز جمعه تمرین رفتم در حالی که از ۲۳ شهریور که تمرین قبلی ام بود و دچار سرگیجه شده بودم ، تمرین نرفته بودم و این یعنی ۲۰روز فاصله بین دو تمرین 

به هرحال ۵ دور زدیم ، که یعنی ۴۰ کیلومتر 

که حدود یک ساعت و نیم شد و ۲۷۶ کالری هم  مصرف شد 

برخی از دوستان از جمله حسن فرد، مسعود نعمتی،  علی پورمهر، اسماعیل زینلی،  صمد خسرو آبادی و ... هم بودند 

سرعت متوسط ۲۵ کیلومتربرساعت بود، تمرین خوبی بود، الحمدالله رب العالمین