جمعه و تمرین دیگر

بنام خداوند 

امروز هم ساعت حدود هشت و نیم صبح از محل استادیوم آزادی سوار شدیم 

حسن فرد،  علی پورمهر،  صمد خسرو آبادی ، علی رضا خوشپور،  داوود خوشرو،  مسعود نعمتی،  مصطفی کلانتری،  و جمعی دیگر از دوستان بودند

شش دور زدم که یعنی ۴۸ کیلومتر و  حدود ، دو ساعت روی چرخ بودم 

ضربان قلبم تا ۱۵۳ می رسید،  هر چند در لحظاتی تا ۱۵۸ هم رسید 

۱۲۲۵ کالری هم مصرف شد .

ناهار من و ناهید تنها هستیم .

الحمدالله علی کل حال 

تمرین صبح جمعه

بنام خداوند 

امروز هم ساعت حدود هشت صبح در استادیوم آزادی بودم و همراه،  اسماعیل زینلی، حسن فرد،  مصطفی کلانتری، مسعود نعمتی ، روح الله احمدی و جمعی دیگر از دوستان حدود ۴۰ کیلومتر دوچرخه سواری کردم،  یعنی ۵ دور زدیم،  دور استادیوم آزادی ، حدود ۱۰۰ دقیقه طول کشید و ضربان هم تا ۱۶۱ رسید که البته معمولا حدود ۱۵۰ بود .

ناهار را در منزل با ناهید و احمد رضا که از کیش به تهران آمده خوردیم.

قبل از آنهم همراه احمد رضا به زیارت مادرم رفتیم. 

الحمدلله رب العالمین 

اولین تمرین بعد از ماه مبارک رمضان

بنام خداوند 

امروز چون قرار بود در جلسه مجمع عمومی کانون صرافان شرکت کنم

قدری زودتر به استادیوم آزادی رفتم و تمرین را هم قدری کوتاه کردم یعنی فقط ۴ دور زدم یعنی ۳۲ کیلومتر که ۸۲ دقیقه طول کشید و ضربان هم تا ۱۵۳ رسید.

صمد خسرو آبادی و عرفان نوه اش،  مصطفی حیدری نسب و چند نفر دیگر بودند ، حسن فرد را دیدم   ، ولی هم رکاب نشدیم.

به هرحال بعد از برگشتن،  دوش گرفتم و به مجمع صرافان رفتم ، نهار آنجا بودم ، بعد سری به علی اوسط زدم که قلب مهربانش بیمار شده، در در بیمارستان قلب بستری است ، الحمدلله ظاهرا بهتر است. 

از آنجا سری به مادرم زدم، و دقایقی در خدمت ایشان بودم.

الحمدالله رب العالمین