هوا خنک شده

بنام خداوند 

چند روزی است که قدری سرما خورده ام ، با این حال ساعت حدود هشت و نیم به سمت استادیوم آزادی راه افتادم،  وقتی رسیدم اسماعیل زینلی و حسین نصیریان ، مشغول پوشیدن لباس بودند،  با آنها همراه شدم، و شش دور زدم که یعنی ۴۸ کیلومتر و نزدیک دو ساعت روی چرخ بودیم،  وقتی برگشتم،  حسن فرد ،صمد خسرو آبادی، علی رضا خوشپور، علی علیخانی، و جمعی دیگر هم بودند .

ضربان قلبم از ۱۴۰ بالا تر نرفت ، ولی قدری سرفه می کردم که مربوط به بیماری است. 

در مجموع خوب بود،  الحمدالله رب العالمین 

امشب هم مراسم ولیمه مکه برای حاج احمد آقا زارعی برگزار می شود که باید برویم. انشاالله خداوند عاقبت همگی را به خیر فرماید و عافیت به قارئین بدهد وخود من و ناهید را هم شفای خیر عنایت فرماید .

خود چنینی یا به عمدا می روی؟

بنام خداوند 

امروز صبح ساعت حدود هشت استادیوم آزادی بودم، با جمعی از دوستان تمرین رفتیم و هوا نسبتا خوب بود ، 

حدود ۶۶ کیلومتر را در مدت دو ساعت و چهل دقیقه طی کردیم،  ضربان قلبم تا ۱۴۵ رسید و ۴۶۹ کالری هم مصرف شد 

حسن فرد، اسماعیل زینلی ، علی کریمی،  علی علیخانی . مجید ناظری،  صمد خسرو آبادی بودند و موقع برگشتن علی پورمهر و مصطفی کلانتری را هم دیدم. 

الحمدالله مصطفی حالش بهتر است. 

وقتی برگشتم ، قبل از دوش مقادیری میوه و آبمیوه خوردم و قدری خوابیدم

عصر هم به زیارت مادرم رفتم .

الحمدالله رب العالمین 

تمرین نسبتا طولانی

بنام خداوند 

امروز هم ساعت حدود هشت صبح از محل استادیوم آزادی سوار شدیم، علی کریمی،  علی علیخانی، و فرزندش ، حسن فرد،  داود خوشرو،  اسماعیل زینلی و محمد علی سمیعی (پسر برادرم) و جمعی دیگر هم بودند 

چند دور زدیم و بعد به جاده حکیم رفتیم ، که قدری پشیمون شدم ، بخاطر وجود تونل قدری احساس سرگیجه در آخر تمرین به سراغم آمد،  شاید هم بخاطر این بود که امروز موز گیرم نیومد. 

به هر حال حدود ۶۶ کیلومتر را در مدت دو ساعت و نیم طی کردیم. 

وقتی رسیدم منزل قدری میوه و آبمیوه خوردم و دوش گرفتم و استراحت کردم 

ظهر ناهار را با محمود رضا و حسنین و البته ناهید خوردیم. 

الحمدلله رب العالمین