بنام خداوند 

دیروز نزدیک ۸ صبح بود که همراه برخی دوستان از جمله مصطفی کلانتری و کوروش کریمانی پور ، از محل استادیوم آزادی سوار شدیم. بعدا مسعود نعمتی ، مصطفی حیدری نسب ، صمد خسرو آبادی ، روح الله احمدی ، و صالح وکیلی را هم دیدیم. پنج دور زدیم که یعنی ۴۰ کیلومتر ، و ۱۱۰ دقیقه روی چرخ بودم و ۹۱۶ کالری مصرف شد ، و ضربانم هم به ۱۴۰ نرسید ، متوسط سرعت ۲۱ کیلومتر در ساعت ، بعد از تمرین مستقیم راهی شهریار شدم ، برای زیارت مادرم ، که البته ، نهار هم آنجا بودم ، اخوی ها ، حمید آقا بود ، و و آقا مهدی  و خانواده  اش هم  بودند ، از جوان تر ها هم علی مطلق پسر خواهرم ، و علیرضا و محمد علی برادرزاده هایم . الحمدالله خوش گذشت و نزدیک به غروب بود که رسیدم منزل.

جمعه خوبی بود،  الحمدالله رب العالمین 

سومین تمرین بعد از حادثه

بنام خداوند 

دیروز ساعت ۷ صبح به قصد آزادی از منزل خارج شدم ،حدود ۸  بود که به همراه حسن فرد سوار دو چرخه شدیم ،و دو ساعت تمرین کردیم که ۴۴ کیلو متر شد ،ضربانم برای دقایقی به ۱۴۹ هم رسید ولی عموما به ۱۴۰ نمی رسد ،حدود یک هزار کالری هم مصرف شد . عده ی زیادی از دوچرخه سواران  دیگر هم بودند و اغلب جوان . 

این سومین جلسه تمرین بود بعد از حادثه ای که در ۱۶ آذر ۹۷ برایم رخ داد.

در باز گشت قدری توت و شاه توت خریدم ،نهار با ناهید تنها بودیم ولی شام را با محمود رضا ،حمید رضا ،حسنین و مریم سادات خوردیم، جمعه خوبی بود.

الحمدلله رب العالمین