تمرین در جزیره کیش،

بنام خداوند 

امروز هم عصر نزدیک ساعت ۴ از درب منزل سوار شدم و تنهایی حدود ۹۵ دقیقه دوچرخه سواری کردم تا مجموعه پدیده شاندیز رفتم و برگشتم که یعنی حدود ۳۳  کیلومتر ، بیشتر از ۱۰۰۰ کالری هم مصرف شد،  ضربان از ۱۲۵ بالا تر نرفت. تمرین خوبی بود در هوایی بسیار لطیف. 

الحمدلله رب العالمین 

دو جلسه تمرین

بنام خداوند 

هم سه شنبه عصر ساعت سه و نیم و هم امروز عصر همان ساعت تا مدرسه غواصی رفتم و برگشتم که یعنی حدود ۲۸ کیلومتر و لی سه شنبه چون باد بود حدود ده دقیقه بیشتر روی چرخ بودم، 

ولی در هر دو روز به یک میزان کالری مصرف شد،  یعنی ۷۰۵ کالری،  ضربان هم زیر ۱۲۵ بود در هر دو تمرین. 

الحمدلله رب العالمین 

تمرینی عصر گاهی در جزیره کیش

بنام خداوند 

امروز صبح که صرافی بودم، ولی بعد ناهار،  حدود ساعت سه و نیم بود که سوار شدم ، و البته تنها،  تا مدرسه غواصی رفتم و برگشتم،  که یعنی حدود ۲۸ کیلومتر شد و حدود یکساعت و نیم طول کشید،  ۸۹۰ کالری هم مصرف شد و ضربان تا ۱۳۱ هم رسید، 

تمرین خوبی بود و بر خلاف دیروز خیلی خسته نشدم و متوسط سرعت هم ۱۹ کیلومتر در ساعت بود. 

الحمدلله رب العالمین 

دوری زدیم و سر اناالحق شد آشکار

بنام خداوند 

امروز بعد از صبحانه ، ساعت حدود ۱۰ از درب منزل سوار شدم و یک دور ، به دور جزیره زدم،  که یعنی حدود ۴۲ کیلومتر را در مدت دو ساعت و ۱۲ دقیقه طی کردم،  و البته تنها بودم و نرم می رفتم ، متوسط سرعت هم ۱۹ کیلومتر در ساعت بود،  هوا هم خوب بود، ۱۳۳۳ کالری هم مصرف شد. 

وقتی برگشتم دوش و پذیرایی توسط ناهید،  بعد هم نماز خواندم و استراحت کردم،  

الحمدلله رب العالمین 


بعد از مدت ها تمرین در جزیره کیش

بنام خداوند 

امروز  ساعت حدود هفت و نیم از منزل در شهر آفتاب سوار دوچرخه شدم تنهائی تا شاندیز رفتم و برگشتم،  حدود ۱۰۰ دقیقه طول کشید که ۳۳ کیلومتر شد ، 

ضربان قلبم موقع رفتن به ۱۲۰ نرسید اما برگشتنی که یک خودرو کوچک کردم تا ۱۳۱ هم رسید ، هر چند که اکثرا زیر ۱۳۰ بود.

بیش از ۱۰۰۰ کالری هم مصرف شد 

هوا بسیار لطیف و عالی و انصافا جای دوستان خالی است. 

وقتی برگشتم،  دوش گرفتم،  بعد هم صرف صبحانه و الان هم صرافی هستم. 

الحمدلله رب العالمین