تمرین عصرگاهی در جزیره کیش

بنام خداوند 

امروز عصر حدود ساعت پنج و نیم از محل شهر آفتاب سوار دوچرخه شدم و تا شاندیز رفتم و برگشتم 

ضربان قلبم از ۱۳۵بالا تر نرفت و متوسط سرعت حدود ۲۰ کیلومتر در ساعت بود و حدود ۸۰۰ کالری هم مصرف شد 

حدود یک ساعت و نیم روی چرخ بودم و حدود ۳۲ کیلومتر را طی کردم .

رفتنی باد سینه شدید بود و برگشتنی البته چرخ خودش می آمد.

خوب بود 

الحمدالله رب العالمین 

تمرین دوشنبه عصر

بنام خداوند 

پریروز عصر حدود ساعت پنج از درب منزل سوار شدم و حدود یک ساعت و نیم دوچرخه سواری در هوائی خوب و البته توام با باد رفتند باد پشت  بود و ضربان تا ۱۲۵ بیشتر نرفت ولی برگشتنا ، باد سینه و قسمتی از راه را پشت موتور و ضربان تا ۱۴۵هم رسید  سرعت متوسط ۲۲کیلومتر در ساعت و حدود ۹۰۰ کالری هم مصرف شد 

الحمدالله رب العالمین 

تمرین صبحگاهی در جزیره کیش

بنام خداوند 

امروز هم بعد از دو روز استراحت ساعت حدود هفت و نیم از محل شهر آفتاب سوار دوچرخه شدم و حدود یک ساعت و نیم دوچرخه سواری در هوائی خوب  که ۳۴ کیلومتر شد ۸۵۴ ۰کالری  هم مصرف شد و ضربان معمولا از ۱۲۵ بالا تر نرفت ، بجز  لحظاتی که مورد مزاحمت دو تا سگ قرار گرفتم  که قدری ضربان بالا تر رفت

در طی ای همه سال که  در جزیره دوچرخه سواری می کنم این دومین بار است که مورد مزاحمت دو تا سگ قرار گرفتم، بار اول شنبه ۱۸ فروردین بود که با محسن کاوند همراه بودم

به هر حال به خیر گذشت 

الحمدالله رب العالمین 

تمرین صبح جمعه در کیش

بنام خداوند 

امروز هم ساعت حدود هفت و نیم صبح از جلوی منزل سوار دوچرخه شدم ۳۸ کیلومتر را در حدود دو ساعت طی کردم 

نزدیک ۱۰۰۰ کالری هم مصرف شد و ضربان من از ۱۲۰ بالا تر نرفت و در کل تمرین تنها بودم. 

الحمدالله رب العالمین 

تمرین عصرگاهی در جزیره کیش

بنام خداوند 

امروز عصر حدود ساعت پنج و نیم از درب منزل سوار شدم و حدود یک ساعت و چهل دقیقه روی چرخ بودم و حدود ۳۳کیلومتر تمرین کردم

باد نسبتا شدید بود و البته برگشتن باد پشت ضربان در کل از ۱۳۰ بالا تر نرفت و حدود ۸۰۰ کالری هم مصرف شد. 

الحمدالله رب العالمین