هوا اصلا زمستانی نیست

بنام خداوند 

امروز هم ساعت حدود نه و نیم از محل استادیوم آزادی سوار شدیم. 

محمود رضا کماکان کسالت دارد و نبود ، مسعود نعمتی و علی پورمهر هم نبودند ولی حسن فرد. اسماعیل زینلی. مصطفی کلانتری و حیدری نسب. خوشپور.  ندافیان.خوشرو .صمدخسروآبادی.علی کریمی بودند و البته جمع کثیری دیگر. 

به هر حال حدود ۵۵ کیلومتر را در ۱۴۰ دقیقه طی کردیم و ضربان من از ۱۴۹ بالا تر نرفت و متوسط سرعت ۲۳ بود و ۱۸۸۰ کالری هم مصرف شد. 

ظهر ناهار را همراه احمد رضا و محمود رضا و حسنین مهمان ناهید بودیم. 

الحمدلله رب العالمین 

تمرین در جزیره کیش ۲

بنام خداوند 

امروز هم  ساعت حدود هفت از درب منزل سوار شدم  حدود ۳۳ کیلومتر را در ۱۰۰ دقیقه طی کردم 

تمرین خوبی بود و نرم ضربان از ۱۲۲ بالا تر نرفت و ۸۳۲ کالری مصرف شد و سرعت متوسط ۲۰ کیلومتر در ساعت بود 

بعد از تمرین دوش و صبحانه و الان هم صرافی هستم 

الحمدلله رب العالمین 

تمرین در جزیره کیش

بنام خداوند 

دیشب ساعت حدود ۸ بود که برای زیارت مادرم به کیش آمدم و البته کار های دیگری هم برای انجام بود 

امروز صبح ساعت هفت و نیم سوار دوچرخه شدم بعد از حدود ۱۰ ماه که در جزیره دوچرخه سواری نکرده بودم

به هر حال حدود ۳۳ کیلومتر را در ۱۰۰ دقیقه رفتم و برگشتم

و ۱۰۷۲ کالری مصرف شد و ضربان تا ۱۳۵ هم رسید ، سرعت متوسط ۲۰ کیلومتر در ساعت بود

بعد از بازگشت دوش گرفتم و صبحانه در خدمت مادر و خواهرم و پسر هایم احمد رضا و حمید رضا با نان سنگک تازه که احمد رضا خریده بود.

بعد هم راهی صرافی شدیم.

الحمدلله رب العالمین 

هوا بهاری بود

بنام خداوند 

دیروز هم تمرین رفتیم و هوا بهاری بود یعنی حدود ۷+ ساعت حدود ۹.۳۰ سوار شدیم ، محمود که قدری کسالت دارد و نیامده بود و ما همراه دوستان از جمله: مسعود نعمتی.  حسن فرد. اسماعیل زینلی. علی خوشنود. مصطفی کلانتری و حیدری نسب .خوشرو . خسرو آبادی. کریمانی پور.رفتیم 

چون در آزادی فوتبل بین پرسپولیس و تراکتور سازی بود ما از جاده حکیم و کرج رفتیم و برگشتیم 

حدود دو ساعت و بیست دقیقه مسافت ۶۰ کیلومتر با سرعت متوسط ۲۵ ضربان تا ۱۵۹ رسید و ۱۴۴۹ کالری مصرف شد .

ظهر حسنین (نوادگان) و مادرشان و محمود ضا نزد ما بودند .

الحمدلله رب العالمین 

اول زمستان در هوائی بهاری

بنام خداوند 

دیروز هم تمرین رفتیم و هوا بهاری بود یعنی ۱۵+ حدود ۶۴ کیلومتر را در دو ساعت و نیم رفتیم و ضربان من به ۱۵۱ رسید 

محمود رضا که کیش است و لی دوستان بودند از جمله : مسعود نعمتی . اسماعیل زینلی . مصطفی کلانتری.  حسن فرد . مجید ناظری. علی کریمی.  حسین ندافیان . امیر میکائیل زاده و ...

تمرین خوبی بود و خوش گذشت 

الحمدلله رب العالمین