باز هم فوتبال مزاحم دوچرخه شد

بنام خدا

صبح حدود 8 بود که به قصد تمرین راهی استادیوم آزادی شدم - ولی چون ساعت 5 عصر قرار است یک مسابقه فوتبال برگزار شود - هواداران کل جاده های منتهی به استادیوم را اشغال کرده بودند - به هر حال با هماهنگی با حسن فرد - راهی فاز 2 پارک چیتگر شدیم و نزدیک 50 کیلو متر را در 140 دقیقه دوچرخه سواری کردیم - غیر از من و حسن - عده دیگر هم از جوانان قدیم و جدید بودند از جمله مصطفی حیدری نصب - 1193 کالری هم مصرف شد و معمولا ضربان هم از 140 بالاتر نمی رفت .

در راه باز گشت قدری توت خریدم که میوه مورد علاقه ام است - بعد از ناهار هم قدری استراحت کردم .

عصر هم به مراسم بعله برون خواهرزاده ام رفتم - داماد و خانواده اش را پسندیدم - هر چند ترک هستند ولی با آنها احساس همدلی کردم - به قول مولانا :

پس زبان محرمی خود دیگرست. همدلی از همزبانی بهترست.

شام هم ماندیم و تا رسیدیم منزل ساعت از 11 گذشته بود

جمعه ای خلوت

بنام خدا

جمعه صبح 17 اردیبهشت 95 ساعت 9 صبح ار محل استادیوم آزادی سوار شدم و البته چند نفر دیگر از دوستان را هم دیدم از جمله حسین آقا درباری و کوروش کریمانی پور ولی خیلی از دوستان از جمله حسن فرد - اسماعیل زینلی - مسعود نعمتی - مصطفی کلانتری - و علی پور مهر را ندیدم .

به هر حال 5 دور زدیم که یعنی 40 کیلومتر - و حدود 100 دقیقه روی چرخ بودم و 952 کالری سوخت - ضربانم هم از 143 بالاتر نرفت -

خوب بود - هم هوا خوب بود - و هم تمرین مناسب با سن و سالم -