تمرین در هوای نسبتا خوب

بنام خدا

دیروز ساعت حدود 10 بود که سوار شدیم - حسن فرد - اسماعیل زینلی - کوروش کریمانی پور - مسعود مبارکی - مسعود نعمتی - مصطفی کلانتری - حیدری نسب - علی خانی - سعید قنبرعلی پور - و محمود دلشاد هم بودند

6 دور زدیم که یعنی 48 کیلومتر104 دقیقه طول کشید و 1128 کالری مصرف شد و متوسط سرعت 27 و ضربان تا 154 رسید

روز خلوتی بود

بنام خدا

نخست اینکه منهم  میلادمبارک رسول رحمت حضرت محمد صلی الله علیه و اله  را به همه دوستانم تبریک موکد میگویم. وآرزومیکنم که زندگیمان  در سایه عنایت این ولی اعظم خداوند متبرک باشد.
همچنین میلاد با سعادت فرزندش امام جعفر صادق علیه سلام را نیز  تبریک عرض می کنم.
 و روز و آخر هفته ای  پر از خیر و خوشی و سلامتی و موفقیت  برای همگی آرزو دارم.

و اما بعد - دیروز هم حدود ساعت 9 همراه محمودرضا سوار شدیم ولی از یاران همیشگی کسی نبود -چند دور که زدیم - جناب روخ الله احمدی را با جمعی دیگر دیدیم و به آنها ملحق شدیم - به هر حال 6 دور زدیم - که یعنی 48 کیلومتر 540 کالری در هوائی نسبتا سرد - 7+ مصرف شد و متوسط سرعت هم حدود 26 کیلوکتر بر ساعت بود 111 دقیقه هم روی چرخ بودیم .

بعد از ناهار هم برای عرض تبریک  همراه ناهید به دیدار مادر رفتیم- اخوی ها را هم با برخی دیگر از اعضای خانواده در آنجا دیدیم .

الحمدلله رب العالمین

دوشنبه ای که غیر منتظره تعطیل شد

بنام خدا

دیروز ساعت حدود 9 آزادی بودم - اسماعیل زینلی زحمت کشیده بود و دوچرخه ام را روبراه کرده بود - همراه او و مسعود نعمتی سوار شدیم -هوا نسبت به جمعه بهتر بود و سوز نداشت -7 دور زدم - که یعنی 56 کیلومتر -دو ساعت و چهارده دقیقه هم روی چرخ بودم -612 کالری مصرف شد و ضربانم تا 155 رسید میانگین سرعت 25 کیلومتر بر ساعت بود .

بقیه روز را منزل بودم - کتابی از احمدزید آبادی را در دست مطالعه دارم - قدری هم تلویزیون دیدم - که دیدنی هم نداشت .

الحمدلله رب العالمین

اولین تمرین آذر ماه و ماه ربیع

بنام خدا

دیروز هم ساعت حدود 9 بود که سوار شدیم درجه هوا 7+ بود ولی سوز داشت و سرد بود -  علاوه بر محمودرضا پسرم و محمدعلی پسر برادرم - عده زیادی از جوانان قدیم و جدید بودند از جمله حسن فرد - اسماعیل زینلی - مسعود نعمتی - مسعود مبارکی - مصطفی کلانتری - حیدری نسب - مجید ناظری و... و چند نفر دیگر از دوستان را هم دیدیم از جمله جناب حسن آقا غفار و جلیل افتخاری و ....

به هر حال 6 دور زدیم که یعنی 48 کیلومتر - ضربانم برخی اوقات به 164 هم رسید که نباید بگذارم برسد - دو ساعت هم روی چرخ بودم -520 کالری هم مصرف شد و متوسط سرعت 23.5 بود .

ظهر که منزل بودم و حاج اخمدرضا و محمودرضا و حسنین (نوه هایم) و مادرشان هم بودند و همگی مهمان دستپخت خوب ناهید - شب هم همراه ناهید و مادرم به مجلس جشن عروسی آقا صدرا رفتیم که خیلی خوب بود و فامیل و برخی از دوستان را دیدیم -

تا رسیدیم منزل و چای و بعد از شام و غیبت بعد از مهمانی و بعد هم حدود 12 خوابیدیم.

الحمدلله رب العالمین