هوای بهاری در آبان ماه

بنام خدا

دیروز هم ساعت حدود 9 صبح همراه محمودرضا سوار شدیم - حسن فرد به همراه جمعی دیگر قدری زودتر راه افتاده بودند - مسعود نعمتی و مصطفی کلانتری هم غایب بودند - ولی من و محمودرضا به دسته های دیگری برخوردیم و تا اندازه ای از مسیر را با آنان طی می کردیم - و چون از آنان جا می ماندیم با دو نفری به تمرین ادامه می دادیم تا دسته بعدی برسد - در هر حال حدود 50 کیلومتر را در 110 دقیقه پیمودیم و 1172 کالری مصرف شد - هوا هم نسبتا خوب بود - یعنی بین 15 تا 18 بالای صفر -

هر چه نه پیوند یار بود بریدیم - هر چه نه پیمان دوست بود شکستیم

بنام خدا

دیروز ساعت 9 صبح بودم که از جلوی درب استادیوم آزادی سوار شدیم - ( به علت برگزاری مسابقات بانوان ما را راه نمی دادند ) غیر از من و محمودرضا تعداد دیگری هم از دوستان بودند از جمله حسن فرد - علی پورمهر - باقر داوودی پور - صمد خسرو آبادی - کوروش کریمانی پور و ...

6 دور  زدیم تقریبا 46 کیلومتر و یکساعت و 45 دقیقه طول کشید - 1121 کالری مصرف شد و ضربانم تا 159 هم رسید که البته نباید بگذارم برسد - توصیه پزشکان به من این است که از 145 بالاتر نرود -

ظهر منزل بودم و غیر از من و ناهید و مادرش کسی نبود - بعد از ظهر به زیارت مادرم رفتم که سوری خانم - هوشنگ خان - علی اوسط -حمید آقا و آقا مهدی - را هم که آنجا بودند ملاقات کردیم .

شب هم قدری تلویزیون دیدم - قدری کتاب خواندم - تا زمان خواب رسید .

تمرین بعد از 20 روز

بنام خدا

دیروز بعد از 20 روز سوار چرخ شدیم - ساعت 9 صبح همراه محمودرضا سوار شدیم و بعد به دوستان دیگر ملحق شدیم از جمله حسن فرد - صمد خسروآبادی - مسعود نعمتی - علی پورمهر - مصطفی حیدری نسب و جمعی دیگر از جوانان قدیم و جدید - به هر حال 6 دور زدیم که یعنی 48 کیلومتر - و ضربانم به 157 هم رسید هر چند که اکثر اوقات زیر 150 بود - 1192 کالری هم مصرف شد -و حدود دو ساعت هم روی چرخ بودیم - در باز گشت آقایان روشن پور و آقا غفار را هم در پیست دیدیم -

تمرین خوبی بود ولی باز هم چاله های جاده شرقی استادیوم باعث شد یکی از دوچرخه سوار ها به افتادن در آن سقوط کند و صدمه ببیند - سه فته پیش هم مسعود نعمتی درون همان چاله افتاد و هر چند توانست با کنترل دوچرخه زمین نخورد و طوقه اش کج شد - و خسارت مالی دید -

اگر شهرداری منطقه 22 همتی می کرد این جاده را مرمت می کرد - کاری شایسته بود .