تمرین در اول ماه شعبان

بنام خدا

دیروز هم ساعت حدود 9 صبح سوار شدم - نخست با مصطفی کلانتری شروع کردیم بعد ایرج امیرآخوری - حسین ندافیان - مسعود مبارکی - حسن فرد - کوروش کریمانی پور - علی کریمی و ... هم اضافه شدند - جلیل افتخاری - باقرداوودی پور - مجید ناظری -امید اسفندیاری -مهرداد صفرزاده - و کریم ماهوتچی هم بودند .

به هر حال 48 کیلومتر تمرین کردیم یعنی 6 دور -که 112 دقیقه شد - و538 کالری مصرف شد - بعد احساس کردیم که کمی احساس سرگیجه دارم - راستش البته دیشب هم که در ترافیک مانده بودم - دچار سرگیجه شدید شدم که البته بی سابقه هم نیست برای من - تفاوتش این بود که ناهید نبود که تیمار داری کند (در سفر کربلا است )که خلاصه با آمده آقا مهدی (اخوی) و کیمیا و بعد هم اورژانس و غیره و بعد هم استراحت تا صبح بهتر شده بودم که توانستم راهی آزادی بشوم -

وقتی برگشتم منزل - قبل از این که دوش بگیرم یک دوغ درست کردم و خوردم و نیم ساعتی دراز کشیدم - بعد از دوش و نماز هم یک بسته از غذا های تهیه شده و فریز شده  توسط ناهید را گرم کردم  و سد جوع نمودم .

عصر را هم به استراحت - و تماشای تلویزیون - حل کردن سودوکو - و مطالعه و خواندن پیام های دنیای مجازی گذراندم - و شام هم نان و شیر - ساعت حدو 12 بودن که محبوب خستگان را در آغوش گرفتم - یا او مرا در ربود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.